• 12-03-2009, 12:20:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar benim sitem pr5 ten şuan pr0 görünüyor gguncellememi var yoksa başka biir sebepmi ?
  • 12-03-2009, 12:44:51
    #2
    romantikforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar benim sitem pr5 ten şuan pr0 görünüyor gguncellememi var yoksa başka biir sebepmi ?
    ne oldugu bilinmez lakin kisa sure icinde senin rep puanlarin guncellemeye ugrayacak buna emin ol. Daha sonra sikayetvar bolumune konu acmamani tavsiye ederim rep konusu acmak ban sebebidir.

    ayrica bakiniz
    https://www.r10.net/google-pagerank/2...-dusenler.html
  • 12-03-2009, 13:03:00
    #3
    Misafir
    link çıkışınız fazlamıydı ?
    normalde PR5 den PR0 a düşmesi biraz zordurda oyüzden?
  • 12-03-2009, 13:39:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sweet sadece bir tane - rep almışım o da %99 sensindir atabiliyorsan bir kac tane - rep atsana ancak senin gibi cocuklar zaten repe önem verir. konuyu görmemişim sweet boy haric herkesten özür dilerim.


    link cıkışı hic yoktu :S
  • 12-03-2009, 13:47:58
    #5
    sweet_boy57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne oldugu bilinmez lakin kisa sure icinde senin rep puanlarin guncellemeye ugrayacak buna emin ol.
    ayrica bakiniz
    https://www.r10.net/google-pagerank/2...-dusenler.html
    Hahaha çok güldüm
  • 12-03-2009, 13:50:14
    #6
    sweet_boy57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne oldugu bilinmez lakin kisa sure icinde senin rep puanlarin guncellemeye ugrayacak buna emin ol. Daha sonra sikayetvar bolumune konu acmamani tavsiye ederim rep konusu acmak ban sebebidir.
    ayrica bakiniz
    https://www.r10.net/google-pagerank/2...-dusenler.html
    Güzeldi
  • 12-03-2009, 15:14:28
    #7
    mazeret hep ayni nedense. konuyu gormemisim. repe onem vermiyorsan karsilik olarak kendin rep vermezdin. rep to rep zaten ban sebebi ancak bu durumu report etmeyecegim.

    ancak soylemek istedigim sana bu durumdan dolayi rep veren arkadaslar dolandiricilik olaylarinda rep ve itrade puaninin ne kadar onemli oldugunu biliyorlarmi? ve bu her mazlum rolune girene rep takviyesi yapmanin sorumlulugunu ustlenebiliyorlarmi.
    saygilar
  • 12-03-2009, 15:33:05
    #8
    -rep veren arkadaşlar kadar +rep veren arkadaşlarda düşünüyordur.
  • 12-03-2009, 18:33:48
    #9
    Konu dışı : Sitede alış veriş yapmadığım için..pek rep miş itaredermış ihtiyaç duymuyorum.. Bana para kazandırıyormu rep yok .. Didigtal pointte rep puanım baya yüksek ama itraderda öle. Eskiden yapmıştım. Artık bildiklerimi paylaşmıyorum kolay kolay Ama rep düşük diye pek tınlayan yok.. geçenlerde birisi yardımcı olun yazmış parası neyse veririm lütfen falan diye.. Dedim parasız yardımcı olurum bilgileri gönder geri dönüş yapmadı..