Konu dışı : Sitede alış veriş yapmadığım için..pek rep miş itaredermış ihtiyaç duymuyorum.. Bana para kazandırıyormu rep yok .. Didigtal pointte rep puanım baya yüksek ama itraderda öle. Eskiden yapmıştım. Artık bildiklerimi paylaşmıyorum kolay kolay Ama rep düşük diye pek tınlayan yok.. geçenlerde birisi yardımcı olun yazmış parası neyse veririm lütfen falan diye.. Dedim parasız yardımcı olurum bilgileri gönder geri dönüş yapmadı..