• 16-01-2007, 01:29:25
    #1
    15.kez sandboxa girdim 2 saat once
    çözümünü bulabılen var mı,eger yapabılen varsa benımle ıletısıme gecsın lutfen
    Lutfen çözümü yoktur dıye bos mesajlar atmayın herseyın bir cozumu var,ama bulabılmek mesele
  • 16-01-2007, 01:39:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    var varda çok para
  • 16-01-2007, 01:41:15
    #3
    hocam 15 indede aynı hostumu kullanıyordun? öyle ise değiştir dicem
  • 16-01-2007, 01:47:34
    #4
    Casey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    var varda çok para
    Para muhım degıl muhım olan ınsanlık
    hakkatten var mı bulan
  • 16-01-2007, 01:48:15
    #5
    echo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 15 indede aynı hostumu kullanıyordun? öyle ise değiştir dicem
    yok degıl ama son 1 ayda 5 tane olunca degıstırmek farz oldu artık
  • 16-01-2007, 02:20:38
    #6
    ayni aynı scripti kullanıyor olabilirsin. sitenin kelime yoğunluğunu aldığı backlinkleri incelemek lazım. Allah kimseyi sandboxa düşürmesin.


    burda bi ufak bişey paylaşayım: siteyi açtıktan sonra 1 ay hiç bi yere eklemeyin. onalr sizi bulsun. acele edince sandboxta buluyoruz kendimizi
  • 16-01-2007, 02:25:00
    #7
    benimde sitelerim sandboxta şimdi yeni yaptığım sitede tek backlink aldım indexlesin yeter başka bişey istemiyorum
  • 16-01-2007, 03:29:27
    #8
    Üyeliği durduruldu
    15 taneden sonra bence artık senin bulman lazım çözümü
  • 16-01-2007, 05:11:52
    #9
    sandbox a gırmek ıle host arasında bı ılıskı varmı ? host deişince sandbox kalkıyosa bende deişiyim hemen