Konu
Yine Ben Yine Sandbox
16-01-2007, 01:29:25
#1
AlwaysFc
15.kez sandboxa girdim 2 saat once
çözümünü bulabılen var mı,eger yapabılen varsa benımle ıletısıme gecsın lutfen
Lutfen çözümü yoktur dıye bos mesajlar atmayın herseyın bir cozumu var,ama bulabılmek mesele