Yine Ben Yine Sandbox
31
●2.341
- 16-01-2007, 07:43:32Üyeliği durduruldu+1 güzel tespitVinsanity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2007, 09:28:36valla cok seyın cozumunu buldum google ondan banlıyor zatenVinsanity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ama sandboxı bulamadım daha
Banlı sıteyı bıle cıkarttık
ama su sandboxı halledemedım daha bakalım sureklı bıseyler denıyorum
- 16-01-2007, 11:04:59Üyeliği durduruldusandbox dan kurtulmanın en kolay yolu başka hitli siteden pop-up açmaktır....ben denedim çıktım...2 gün içinde....
seologs da baktığımda "siz spamı seviyorsunuz" yazıyordu ama o olaydan sonra artık yazmıyor....
tabii bu sadece benim açımdan bir tez...sadece bir site için yaptım...ve kurtuldum... - 16-01-2007, 13:45:51gercekten ılgın denemek lazımdriplings adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2007, 17:43:42Üyeliği durdurulduarkadaşım neden sendbox a girdin once onu belırlemek lazım mesela kopya içerikse onları kaldırmanız sendbox surenızı oldukca azaltır denıyor bu bir ornek
benım de basıma sendbox belası musallat olmustu artık yavas yavas hıt gelmeye basladı yaptıgım sey bol bol link almak oldu bunu yaparken yuksek pr li siteleri tercıh ettım bi dene istersen (nasıl olsa artık kaybedecegın bırsey yok
)
- 17-01-2007, 01:09:35Bol link alınca sandbox'a giriosun. Ama bol link alınca çıkıosun. dene fark edeceksin.. Anlamak güç ama bu böyle işte. çok link alırsın sandbox der, sandbox'dan çıkmak için çok link ister. fazla kafa yorucu..AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)