AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende bol bol backlınk aldıgım ıcın sadboxa gırdım
kopya ıcerık yok,spam sayfalar yok,hıle hurda yok sadece lınk degısımı abarttım bıraz
Bol link alınca sandbox'a giriosun. Ama bol link alınca çıkıosun. dene fark edeceksin.. Anlamak güç ama bu böyle işte. çok link alırsın sandbox der, sandbox'dan çıkmak için çok link ister. fazla kafa yorucu..