• 30-01-2009, 10:17:25
    #10
    Benim tecrübelerime göre pr10dan beklentim: 20 den fazla sub domaini olması,WİNDOWS server olması,aspx kodlama,kendi serverinde tek site vs.vs.
  • 30-01-2009, 11:21:48
    #11
    SanS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Exploit Denedimde anasayfaya yönleniyor

    index.php?option=com_content&task=blogcategory&id= 60&Itemid=99999%20union%20select%201,concat_ws(0x3 a,username,password),3,4,5%20from%20jos_users/*

    Group of Eight
    bu tip bilgileri burada paylasmayin. Burasi hack forumu degil arkadas!

    xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cPanel kullanıyor yav,bizden farksız x) bu nasıl pr10 olmuş hayret yani.
    senin icin pr10 olmasi ne anlama geliyor?
    Bir site tasarimina gore pagerank degerimi almali insanlara verdigi hizmete goremi? Zihniyetiniz cok farkli.
  • 30-01-2009, 12:01:06
    #12
    Üyeliği durduruldu
    tasdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam öncelikle ifade gücünüz yada Türkçeniz zayıf oldunu üzülerek belirtmek isterim. Sıradan dediğiniz Avusturalyada bir üniversite sitesi. Aspx falan yerine joomla kullanmasına gelince bu son derece dogal birçok site joomla kullanıyor, Haward wordpress mu kullanıyor mesala admin kısmınıda şifreleme gerekmiyor.
    Link kısmına gelince site pr10 tek link bence direk 8 yapar alabiliyorsan harika
    Sizinde Türkçeniz pek sağlıklı sayılmaz..

    Edu bile olmayıpta pr değeri 10 olan siteler var. Çok garipsenecek bir durum değil yani.

    Örneğin : EUA