• 10-12-2021, 23:53:15
    #1
    Merhaba
    Aşırı fazla sayıda olan backlinkleri aylara bölerek kullanmak için mesela 100 backlink red edip, her ay belli bölümünü listeden kaldırsak mantıklı olmaz mı?
    Mesela 200 firma rehberi kayıt hizmeti aldım. 30 unu beğendim diyelim bunun 297 sini engelleyip her ay 3 ünü açamaz mıyım?
  • 10-12-2021, 23:58:14
    #2
    Zamanlayıp, makale ekler gibi bunun hesabını yapmak Google'ın hoşuna gitmeyebilir. Zararlı gördüklerinizi engelleyin, faydalıları bırakın. Zaten burada amaç, inorganik backlinkleri reddettiğinizi Google'a hissettirmek. Yani ben almadım, ben yapmadım, siteme Anti-SEO uygulamışlar demek. Engelleyip açmak biraz bu mentalite için mantıksız geldi. Yararlı backlinkleri madem açacaksınız neden reddedesiniz ki? Google bir çapanoğlu olduğunu anlayabilir algoritmik açıdan.
  • 11-12-2021, 00:23:38
    #3
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yararlı backlinkleri madem açacaksınız neden reddedesiniz ki?
    Yararlı linkleri bir ayda aşırı yüklenme olmasın diye diğer ay açıp backlink sayısını ay ay dengelemek için
  • 15-12-2021, 21:33:27
    #4
    backlinkmatik.com
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yararlı linkleri bir ayda aşırı yüklenme olmasın diye diğer ay açıp backlink sayısını ay ay dengelemek için
    disavowun arkasındaki algoritmaları kimse bilmiyor.

    yabancı bir forumda, sırf anti seo yapmak için kendisine link vermediği halde sitenin disavowa eklenmesi gibi bir durumu okumuştum. bu doğrudur yanlıştır işe yarar demiyorum, sadece bir bakış açısını göstermek istedim, o nedenle diyorum disavow nasıl çalışır bilmiyoruz, vadeli hesap muamelesi yapamayız bunun için. Bir defa reddettikten sonra, kaldırdıgınızda aynı faydayı alacağınızı nereden biliyorsunuz mesela?
  • 15-12-2021, 22:44:54
    #5
    civilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    disavowun arkasındaki algoritmaları kimse bilmiyor.

    yabancı bir forumda, sırf anti seo yapmak için kendisine link vermediği halde sitenin disavowa eklenmesi gibi bir durumu okumuştum. bu doğrudur yanlıştır işe yarar demiyorum, sadece bir bakış açısını göstermek istedim, o nedenle diyorum disavow nasıl çalışır bilmiyoruz, vadeli hesap muamelesi yapamayız bunun için. Bir defa reddettikten sonra, kaldırdıgınızda aynı faydayı alacağınızı nereden biliyorsunuz mesela?
    Denemeden bilemeyiz. Ama benim deneme lüksüm yok pek