Zamanlayıp, makale ekler gibi bunun hesabını yapmak Google'ın hoşuna gitmeyebilir. Zararlı gördüklerinizi engelleyin, faydalıları bırakın. Zaten burada amaç, inorganik backlinkleri reddettiğinizi Google'a hissettirmek. Yani ben almadım, ben yapmadım, siteme Anti-SEO uygulamışlar demek. Engelleyip açmak biraz bu mentalite için mantıksız geldi. Yararlı backlinkleri madem açacaksınız neden reddedesiniz ki? Google bir çapanoğlu olduğunu anlayabilir algoritmik açıdan.