
her birinde aynı hatayı alıyorum.ayrıntılara girdiğimde blogumdan bir veya birkaç link görüyorum,yanlarındaki hata
'Yollar eÅŸleÅŸmiyor
Site haritanızı, www önekini içeren bir URL yolu (örneğin, http://www.example.com/sitemap.xml) kullanarak gönderdiğinizi belirledik. Bununla birlikte, Site Haritanız içinde listelenen URL'lerde www öneki kullanılmıyor (örneğin, http://example.com/myfile.htm).'
şeklinde.okumadığım yazı kalmadı.sorunun kesin çözümünü bulamadım.bir blog daha açtım orda denemek için ne olucak diye merak ettim.çoğu orda da olmadı.sizin verdiğiniz ilk olarak oldu ama dün hata verdi.bir sitede oluyor diğerinde olmuyor ama olanda da daha sonra hata veriyor.
mesela şu ; rss.xml?redirect=false&start-index=1&max-results=1000 her ikisinde de olmuştu ancak her ikisinde de daha sonraki günlerde hata verdi :S
ancak daha önce onu işaretleyip tkrar gönder dediğimde yine aynı hatayı alıyordum.2-3 kere denedim.10 dk sonra yine aynı hatayı alıcam muhtamelen.şu anda yaptım bekliyorum