• 28-04-2009, 01:39:51
    #64

    her birinde aynı hatayı alıyorum.ayrıntılara girdiğimde blogumdan bir veya birkaç link görüyorum,yanlarındaki hata
    'Yollar eÅŸleÅŸmiyor
    Site haritanızı, www önekini içeren bir URL yolu (örneğin, http://www.example.com/sitemap.xml) kullanarak gönderdiğinizi belirledik. Bununla birlikte, Site Haritanız içinde listelenen URL'lerde www öneki kullanılmıyor (örneğin, http://example.com/myfile.htm).'
    şeklinde.okumadığım yazı kalmadı.sorunun kesin çözümünü bulamadım.bir blog daha açtım orda denemek için ne olucak diye merak ettim.çoğu orda da olmadı.sizin verdiğiniz ilk olarak oldu ama dün hata verdi.bir sitede oluyor diğerinde olmuyor ama olanda da daha sonra hata veriyor.
    mesela şu ; rss.xml?redirect=false&start-index=1&max-results=1000 her ikisinde de olmuştu ancak her ikisinde de daha sonraki günlerde hata verdi :S
  • 28-04-2009, 01:44:42
    #65
    Üyeliği durduruldu
    hepsini silin sadece
    atom.xml?redirect=false
    bu kodu yeniden ekleyin.
  • 28-04-2009, 01:45:13
    #66
    https://www.r10.net/sitemap/364067-yo...post1058572859

    bu konuda benimle aynı hatayı alan bir arkadaş var.onun yaptığı şekilde yapıcam bir de onu deneyeyim.sizin bir öneriniz varsa onu da uygulayım ?

    edit:bir daha ekliyorum o zaman ancak daha önce onu işaretleyip tkrar gönder dediğimde yine aynı hatayı alıyordum.2-3 kere denedim.10 dk sonra yine aynı hatayı alıcam muhtamelen.şu anda yaptım bekliyorum
  • 28-04-2009, 01:59:28
    #67
    Üyeliği durduruldu
    ZoRBeY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir daha ekliyorum o zaman ancak daha önce onu işaretleyip tkrar gönder dediğimde yine aynı hatayı alıyordum.2-3 kere denedim.10 dk sonra yine aynı hatayı alıcam muhtamelen.şu anda yaptım bekliyorum
    HATA vermezse bir kaç gün beklemeniz gerekecek.
  • 28-04-2009, 02:04:17
    #68
    RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HATA vermezse bir kaç gün beklemeniz gerekecek.
    malesef,yine aynı hatayı verdi :S şimdi diğerini deniycem.Bakalım sonuç ne olucak.

    edit:sorunu çözdüm.ben bloğu google a www şeklinde eklemişim.bir de www. olmadan ekleyim dedim.tabii var olanı da sildim.dediğim şekilde ekledim,doğruladım.8 adet site haritası ekledim 20 dk da 5 tanesinden olumlu sonuç aldım bile derin bir oh çektim.günlerdir uğraştığım dert bitti
  • 11-05-2009, 20:15:56
    #69
    teskkurler hocam tamda bunu arıyordum artı
  • 12-05-2009, 11:14:17
    #70
    kardeÅŸ hata verdi bu
    Yollar eÅŸleÅŸmiyor
    Site haritanızı, www önekini içeren bir URL yolu (örneğin, http://www.example.com/sitemap.xml) kullanarak gönderdiğinizi belirledik. Bununla birlikte, Site Haritanız içinde listelenen URL'lerde www öneki kullanılmıyor (örneğin, http://example.com/myfile.htm

    böyle bi hata verdi yandada url yi vermiş
    http://.....blogspot.com/2009/05/.....-resimleri.html
    diye ne yapmam gerekiyor
  • 13-05-2009, 01:25:47
    #71
    Üyeliği durduruldu
    anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeÅŸ hata verdi bu
    Yollar eÅŸleÅŸmiyor
    Site haritanızı, www önekini içeren bir URL yolu (örneğin, http://www.example.com/sitemap.xml) kullanarak gönderdiğinizi belirledik. Bununla birlikte, Site Haritanız içinde listelenen URL'lerde www öneki kullanılmıyor (örneğin, http://example.com/myfile.htm
    böyle bi hata verdi yandada url yi vermiş
    http://.....blogspot.com/2009/05/.....-resimleri.html
    diye ne yapmam gerekiyor
    ekran görüntüsünü koyar mısınız?
  • 05-06-2009, 14:50:23
    #72
    teşekkürler denedim bakalım ne olacak