https://www.r10.net/sitemap/364067-yo...post1058572859

bu konuda benimle aynı hatayı alan bir arkadaş var.onun yaptığı şekilde yapıcam bir de onu deneyeyim.sizin bir öneriniz varsa onu da uygulayım ?

edit:bir daha ekliyorum o zaman ancak daha önce onu işaretleyip tkrar gönder dediğimde yine aynı hatayı alıyordum.2-3 kere denedim.10 dk sonra yine aynı hatayı alıcam muhtamelen.şu anda yaptım bekliyorum