• 12-01-2009, 00:39:28
    #10
    c/p içeriğin faydası oluyormu siteye ?
  • 12-01-2009, 00:57:05
    #11
    hem oldukça zor diyorsun hemde sınavlarım var diyorsun. Kuzum o zaman ne işin var web işiyle, senin işin cin olmadan adam çarpmaya benziyor.

    Bi abin olarak tavsiye istersen ilk önce derslerini ve önünde ki sınavını veya sınavlarını düşün. Sınavları geçtikten sonra veya ÖSS gireceksen ÖSS kazandıktan sonra bu sektöre gir. Aklın burda olursa ne sınavlarını geçebilirsin ne de sağlıklı bir hizmet sunup adsense veya diğer reklam kuruluşlarından para kazanabilirsin...
  • 12-01-2009, 03:08:18
    #12
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar benim türkiyeyi anlatan ingilizce içerikli bir sitem var. Fakat malum ingilizce makale yazmak oldukça zor oluyor hele sınav zamanı Sormak istediğim biz içerikleri kopyala yapıştırla alsak ne gibi bir kazancımız olur? Sitenin amacı para kazanmak zaten. Kopyaladığımız içeriklere de kendimizden fotoğraf bir iki cümle falan katsak?
    başkasının yazdığı makaleden para kazanma düşüncesi etik değil.
    sen birinden kopyala. uyanığın biri de senden kopyalar. başka biri de ondan kopyalar. bir diğer kopyalamaya bile zahmet etmez bot ile çeker. Sonuçta internette aynı makaleden 200 sitede bulunur.

    Sen kendin bir siteden kopyalayacağını söylüyorsun. O site kendi mi yazmış o makaleyi? O da bir yerden kopyalamışsa, senden kopyalayacakları da hesaplarsak sitene yarardan çok zararı olur. Çünkü her makalen o makale hakkındaki 200 kopya site ile mücadele etmek zorunda kalır. En yüksek pr değerine sahip olan sitelerin makaleleri ve makaleyi ilk yazan site dışında pek fayda sağlamaz.
  • 12-01-2009, 03:24:54
    #13
    hancem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne zamandır açık siten ?
    6 aydır açık ama son zamanlarda c/p pek olmuyor. Genelde özgün paylaşımcılar başladı konu eklemeye o yüzden artık pek fazla olmuyor.
  • 12-01-2009, 13:00:45
    #14
    AmazonGenTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hem oldukça zor diyorsun hemde sınavlarım var diyorsun. Kuzum o zaman ne işin var web işiyle, senin işin cin olmadan adam çarpmaya benziyor.
    Bi abin olarak tavsiye istersen ilk önce derslerini ve önünde ki sınavını veya sınavlarını düşün. Sınavları geçtikten sonra veya ÖSS gireceksen ÖSS kazandıktan sonra bu sektöre gir. Aklın burda olursa ne sınavlarını geçebilirsin ne de sağlıklı bir hizmet sunup adsense veya diğer reklam kuruluşlarından para kazanabilirsin...
    Cin olmadan adam falan çarpmaya çalıştığım yok. Össyi geçeli iki yıl oldu ve üniversite öğrencisiyiz. Ev arkadaşlarım ise ingiliz dili ve edebiyatı öğrencisi. Yani ingilizceden yana sorun yok ama bu aralar final zamanı ABİCİM
  • 12-01-2009, 13:27:27
    #15
    c/p içerikle tavan yapan sitelerimiz var.Onun için devam et

    Özgün içerik artık yalan!!
  • 12-01-2009, 13:32:42
    #16
    Üyeliği durduruldu
    AmazonGenTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hem oldukça zor diyorsun hemde sınavlarım var diyorsun. Kuzum o zaman ne işin var web işiyle, senin işin cin olmadan adam çarpmaya benziyor.
    Bi abin olarak tavsiye istersen ilk önce derslerini ve önünde ki sınavını veya sınavlarını düşün. Sınavları geçtikten sonra veya ÖSS gireceksen ÖSS kazandıktan sonra bu sektöre gir. Aklın burda olursa ne sınavlarını geçebilirsin ne de sağlıklı bir hizmet sunup adsense veya diğer reklam kuruluşlarından para kazanabilirsin...

    gerçekten doğru diyorsun üstadım.. öğrencilik döneminde bunu fazla üstelemeyip önce okul demek gerek..

    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başkasının yazdığı makaleden para kazanma düşüncesi etik değil.
    sen birinden kopyala. uyanığın biri de senden kopyalar. başka biri de ondan kopyalar. bir diğer kopyalamaya bile zahmet etmez bot ile çeker. Sonuçta internette aynı makaleden 200 sitede bulunur.
    Sen kendin bir siteden kopyalayacağını söylüyorsun. O site kendi mi yazmış o makaleyi? O da bir yerden kopyalamışsa, senden kopyalayacakları da hesaplarsak sitene yarardan çok zararı olur. Çünkü her makalen o makale hakkındaki 200 kopya site ile mücadele etmek zorunda kalır. En yüksek pr değerine sahip olan sitelerin makaleleri ve makaleyi ilk yazan site dışında pek fayda sağlamaz.

    sen kopyalamadan özgün yaz bak 2 ay sonra 200 tane nasıl oluyor.. özgün diye bir şey yok üstad.. önünde sonunda o kopyala/yapıştır olur.. ha sen yapmazsın ama gören biri,ondan gören, ondanda gören vs.. derken yine aynısından 200 tane olur ve bakmışsın senden alan hiti dağıtmış senden çok önde..
  • 12-01-2009, 13:34:42
    #17
    hocam zaten üniversitede para lazım. Okul bittikten sonra işim hazır olduktan sonra ne yapayım parayı
  • 12-01-2009, 14:48:49
    #18
    Üyeliği durduruldu
    şimdi olaya bak her yerde özgün içerik diye bağrılıyo makalelerde e-booklarda

    ama şimdi gelmişsiniz c/p ile hit tavan oluyo özgür içerik yalan diyosunuz

    E eeee napıcaz biz ne biçim iş bu bu ne perhiz bu ne lahana