AmazonGenTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hem oldukça zor diyorsun hemde sınavlarım var diyorsun. Kuzum o zaman ne işin var web işiyle, senin işin cin olmadan adam çarpmaya benziyor.
Bi abin olarak tavsiye istersen ilk önce derslerini ve önünde ki sınavını veya sınavlarını düşün. Sınavları geçtikten sonra veya ÖSS gireceksen ÖSS kazandıktan sonra bu sektöre gir. Aklın burda olursa ne sınavlarını geçebilirsin ne de sağlıklı bir hizmet sunup adsense veya diğer reklam kuruluşlarından para kazanabilirsin...

gerçekten doğru diyorsun üstadım.. öğrencilik döneminde bunu fazla üstelemeyip önce okul demek gerek..

digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başkasının yazdığı makaleden para kazanma düşüncesi etik değil.
sen birinden kopyala. uyanığın biri de senden kopyalar. başka biri de ondan kopyalar. bir diğer kopyalamaya bile zahmet etmez bot ile çeker. Sonuçta internette aynı makaleden 200 sitede bulunur.
Sen kendin bir siteden kopyalayacağını söylüyorsun. O site kendi mi yazmış o makaleyi? O da bir yerden kopyalamışsa, senden kopyalayacakları da hesaplarsak sitene yarardan çok zararı olur. Çünkü her makalen o makale hakkındaki 200 kopya site ile mücadele etmek zorunda kalır. En yüksek pr değerine sahip olan sitelerin makaleleri ve makaleyi ilk yazan site dışında pek fayda sağlamaz.

sen kopyalamadan özgün yaz bak 2 ay sonra 200 tane nasıl oluyor.. özgün diye bir şey yok üstad.. önünde sonunda o kopyala/yapıştır olur.. ha sen yapmazsın ama gören biri,ondan gören, ondanda gören vs.. derken yine aynısından 200 tane olur ve bakmışsın senden alan hiti dağıtmış senden çok önde..