Soktayim bi bakin yaa :D - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Soktayim bi bakin yaa :D
34
●
2.486
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Soktayim bi bakin yaa :D
1
2
3
4
10-01-2009, 22:22:54
#19
night_clubs
Sinan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Son aylarda günlük 100den 400 hite çıkmama rağmen, bide oldukça eski ve güzel bi domain.Pr 2 den direk sıfıra düştü anlamadım ne oldu. :S
google sapıtıyo bazen kardeşim.benimde pr1 den 0'a düşmüştü.ertesi gün 2 ye çıktı böyle tuhaf tuhaf şeyler
düzelir inşallah yakın zamanda
10-01-2009, 22:25:38
#20
Line
xFaulz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pr1-2 lerlemi ugraşıyorsunuz
Ve kafa yoruyorsunuz
Sen direkt pr 10 ndan mı başladın ?
-Rep
10-01-2009, 22:25:45
#21
limontasarim
Son iki güncellemedir yüzüm gülmüyor yaw
PR3 üzeri göremedim ne zamandır..
Off off
10-01-2009, 22:27:11
#22
pirvaty
bu sıralar karışık gibi az bekleyin bence.
12-01-2009, 14:07:16
#23
ReDRoSe
xFaulz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pr1-2 lerlemi ugraşıyorsunuz
Ve kafa yoruyorsunuz
Sende varsa fazla verde hic bosuna ugrasmiyalim
+boyle konusmalarin devam ettikce cok - alirsin
12-01-2009, 14:11:01
#24
RocK
Üyeliği durduruldu
ReDRoSe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sende varsa fazla verde hic bosuna ugrasmiyalim
+boyle konusmalarin devam ettikce cok - alirsin
site adresiniz nedir?
12-01-2009, 14:13:41
#25
ReDRoSe
RocK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
site adresiniz nedir?
Buradan
12-01-2009, 14:30:33
#26
Seryak
benimde oyle olmuştu gerçeten şaşırdım
12-01-2009, 15:29:18
#27
rgnkR
Bu aslında diğer arkadaşların dediği gibi güncellemenin saman altından ufaktan devam ettiği anlamına geliyor sanırım.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler