Soktayim bi bakin yaa :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Soktayim bi bakin yaa :D
34
●
2.486
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Soktayim bi bakin yaa :D
1
2
3
4
10-01-2009, 12:30:07
#10
asterkoxp
Üyeliği durduruldu
bu googlenin sağı solu belli değil
10-01-2009, 12:34:04
#11
antiTRust
siteye hiç bakmıyorum ilgilenmiyorum ama pr5 olmuş ben de anlamış değilim. ilginç bir algoritma
10-01-2009, 12:38:01
#12
hengame
Aman dikkat.
siteleriniz pr5 olursa kalp krizi filan geçirmeyin
Hayırlı olsun .
10-01-2009, 16:19:40
#13
oyuncul
hengame adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aman dikkat.
siteleriniz pr5 olursa kalp krizi filan geçirmeyin
Hayırlı olsun .
+1,bende aynısını diyecektim.
10-01-2009, 16:36:39
#14
PrMakinesi
Üyeliği durduruldu
Toolbar 2 gösteriyor , boşver işine bak
10-01-2009, 16:37:41
#15
RocK
Üyeliği durduruldu
bende PR5 PR6 site bekliyordum.
10-01-2009, 16:45:08
#16
MaviEjder
Siten güncellenirken infosu kaybolabilri, pr si 0 olabilir benimkide düşmüştü bi ara .. şimdi gene eski haline döndü.
10-01-2009, 18:53:40
#17
ReDRoSe
Ya normalde cok uyesi var paylasimda her daim yapiliyor bos kalmiyor yani site ama bi bakiyorum pr1 oluyo bi bakiyorum pr0 oluyo simdide pr2 artik kendi haline birakiyorum
10-01-2009, 19:02:02
#18
xFaulz
Pr1-2 lerlemi ugraşıyorsunuz
Ve kafa yoruyorsunuz
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler