Vicdansızlar bu işi yapıyorlar. İşini layıkı ile yapanlar baş tacı. Fakat otoritesine güvenen bazı haber siteleri isimde vermek gerekirse haberler.com bunlar emek hırsızı. Daha öncede burada
konu açmıştım. Sitemdeki yazıları direk kopyalarak beni geçmişler.
Adamlara ulaşmak mucize gerçekten. Ne maile dönüyorlar, ne hukuk danışmanlarına ulaşabiliyorsun. Ahlaksızca iş yapıyorlar. İsimde verdim umarım inşallah bu yazımı okuyupta ulaşırlar bana.
Eğer bu vesile ile ulaşırlarsa Melihim sana bir yemek borcum olsun😃
evet daha önce görmüştüm. şerefsizler abi.
şikayetvar falan sitelerine de yaz kanka.
çözülsün de yiyelim yemeğimizi