• 01-01-2009, 01:17:45
    #19
    benim türçe sitem pr6 olmuş. sağol googleamca
  • 01-01-2009, 01:18:44
    #20
    Yerinde olsam google ofisine basar çalışanların ağzını burnunu dağıtırdım ne demek pr değeri vermemek
  • 01-01-2009, 01:19:31
    #21
    Davay davay 🌹
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hak etmemişsinki artmamış
    not: qünceLLeme ne demek ? -rep
    benimde 2 güncellemedir Pr 0 kaldı hemde hergün güncellediğim Pr 6 bir çok pr 5 ve 4 linki + Pr 3 leri saymıyorum hitli bir sitem ? buna yorumun nedir acaba
    60K backlink var

    hak etmedik mi yani
  • 01-01-2009, 01:20:35
    #22
    sunucuoptimizasyon.com
    ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde 2 güncellemedir Pr 0 kaldı hemde hergün güncellediğim Pr 6 bir çok pr 5 ve 4 linki + Pr 3 leri saymıyorum hitli bir sitem ? buna yorumun nedir acaba
    60K backlink var
    hak etmedik mi yani

    google un hak kavramı farklı ne yapalım patron o
  • 01-01-2009, 01:22:18
    #23
    lanet olsun 3 güncellemedir pr3 olan ve gelecek pr4 olan domainim pr2 oldu...
  • 01-01-2009, 01:22:22
    #24
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hak etmemişsinki artmamış
    not: qünceLLeme ne demek ? -rep
    hacım salla yha bunlar tiki miki yazıyorlar böyle ne işin var forumda çık gez dolaş olmadı tv izle soğuk olmasa az daha dolaşacaktık buz gibi vallha
  • 01-01-2009, 01:23:00
    #25
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Arkadaşlar pr herşey değildir, hit ve gelir önemlidir..

    Hit ve geliriniz olunca pr otomatik olarak artar zaten..

    Peyçrank alacağım derken sandboxa düşen var, filtreye girince forumda veryansın eden var.. Sabırlı olun, pr'niz artacaktır..
  • 01-01-2009, 01:23:05
    #26
    sunucuoptimizasyon.com
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacım salla yha bunlar tiki miki yazıyorlar böyle ne işin var forumda çık gez dolaş olmadı tv izle soğuk olmasa az daha dolaşacaktık buz gibi vallha

    Git hadisenin klibini izle sen
  • 01-01-2009, 01:24:54
    #27
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Git hadisenin klibini izle sen
    klibi napcam ya, kıraç'ın ayşesini izledim biraz önce Neyse konu yok ortada ama yinede dağıtmayalım