Konu
benim pr niye artmadı :(
01-01-2009, 01:24:54
#27
CND
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Git hadisenin klibini izle sen
klibi napcam ya, kıraç'ın ayşesini izledim biraz önce
Neyse konu yok ortada ama yinede dağıtmayalım