H1 taglarını yazı arasında kullanmanızı tavsiye etmem. H1 etiketi yazının ana başlığı olarak girişte görünür. En önemli anahtar kelimeniz bu başlık içerisinde olursa daha iyi olacaktır. Sayfa içerisinde içeriklerinizi H2, H3 başlıkları arasında bölümlendirebilirsiniz.
Aynı H1 leri kullanırsanız, canonical olarak algılanır Google tarafından, H2 leri H1 olarak kullanın. Gerekirse H1 başlığını meta açıklamasında geçirin.
Aynı H1 leri kullanırsanız, canonical olarak algılanır Google tarafından, H2 leri H1 olarak kullanın. Gerekirse H1 başlığını meta açıklamasında geçirin.
reddite de neredeyse aynı cevabı verdiler. teşekkürler.