Doğru H tag kullanımı şu şekilde diye biliyorum: Eğer yanlışsam arkadaşlar düzeltsin lütfen bende öğrenmiş olurum

Örnek:

h1 Covid
h2 Covid belirtileri
h2 Covid tedavisi
h3 En yaygın belirtiler
h3 Tedavisi zor mu

h2
h2
h3
...
....
....