• 17-12-2008, 01:27:08
    #1
    birşey merak ediyorum x sunucusunda barınan 2 tane sitem var.
    a - sitem pr 5
    b - sitem aynı içerik pr 0

    ben a sitesinden b sitesine link verirsem bunlar herhangi bi etkı yaratırmı olumlu veya olumsuz. görüşleriniz nelerdir.
  • 17-12-2008, 01:32:13
    #2
    aynı sunucu da olması sanırım negatif bir etki yaratıyor. dozunu bilemem
  • 17-12-2008, 01:38:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bulunduklari IPye bagli.
  • 17-12-2008, 01:49:21
    #4
    ayrı IP lerde fakat aynı IP bloğunda iseler? Örneğin:
    a sitesi 8.128.56.75
    b sitesi 8.128.56.80 gibi
  • 17-12-2008, 01:53:35
    #5
    C Class IP blogunda olmaz ise pr için bir katkısı olmuyor ama indexlenmesi için yararı olur.Host sağlayıcınızdan yada baglı bulundugunuz DC den ek ip adresi talep edebilirsin
    iz aylık 1 2 ytl olması lazım fiyatların ilk ip ile uzak yakın alakasız IP olması yararınızadır.
    a sitesi 8.128.56.75
    b sitesi 8.58.56.80 gibi
  • 17-12-2008, 01:56:03
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    c class olmassa etkisi çok az olur
  • 17-12-2008, 02:00:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sansserife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayrı IP lerde fakat aynı IP bloğunda iseler? Örneğin:
    a sitesi 8.128.56.75
    b sitesi 8.128.56.80 gibi
    Yine pek bir faydasi olmaz.
  • 17-12-2008, 02:36:39
    #8
    teşekkürler arkadaslar yorumlarınız için iki sitede aynı ip üzerinden yayın yapıyor pr5 bloglarıma başka yerden host açayım bari .
    bu arada c class
  • 20-12-2008, 14:03:58
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben bir free blog dağıtan bir siteden 40 blog açmıştım.40 ınıda hergün güncelliyordum.hayko cepkin ile ilgili aynı blog dağıtan bir siteden blog aldım ve hayko cepkin de çıkarttım.2 ay falan sürdü.hayko cepkin blogumda pr2 olmuştu.ne yazıkki blogcu yayınını durdudu.aynı sunucuda olmasının bence çok az bir zararı var.kendi görüşüm