ben bir free blog dağıtan bir siteden 40 blog açmıştım.40 ınıda hergün güncelliyordum.hayko cepkin ile ilgili aynı blog dağıtan bir siteden blog aldım ve hayko cepkin de çıkarttım.2 ay falan sürdü.hayko cepkin blogumda pr2 olmuştu.ne yazıkki blogcu yayınını durdudu.aynı sunucuda olmasının bence çok az bir zararı var.kendi görüşüm