• 11-12-2008, 13:33:39
    #1
    Arkadaşlar sitem cokindir.net, sitenin indexlerine bakarken, başka bi sitenin title ve description'u içeren indexi var. http://www.google.com.tr/search?q=si...L_trTR294TR294 :S İndex benim ama title ve description başka siteye ait. O hain siteylede alakam yok, sahibini bile tanımam.
    Neden böyle oldu, daha önce başına böyle saçma bi iş gelen varmı, bu durumdan nasıl kurtulabilirim, fikri, bilgisi olan varmı.
  • 11-12-2008, 18:46:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Belki sayfasını kopyalamışsındır, google indexlemiştir sonra düzeltmişsindir ?
  • 11-12-2008, 19:36:53
    #3
    elitgenclik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki sayfasını kopyalamışsındır, google indexlemiştir sonra düzeltmişsindir ?
    Kafanmı güzel ?
    Benim scriptimden içeriğime kadar özgün...
    + Olarak benden o kadar içerik çalan var, neden onlara böyle bişey olmuyo ?

    ___
    İçeriğim çalınıyo, konu açıyorum suçlu çıkıyorum, şimdi bide nerdeyse içerik çalan ben olucam.
  • 11-12-2008, 19:43:44
    #4
    Alıntı
    Kafanmı güzel ?
    Çok ayıp çok.. Böyle cevap mı verilir ?
  • 11-12-2008, 19:47:20
    #5
    MaRkS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok ayıp çok.. Böyle cevap mı verilir ?
    Onun yaptığı ne ?
  • 11-12-2008, 22:24:55
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Related olayından yanlışlık olmuştur ama zamanla düzelir her sistemde bug vardır googleda da var
  • 13-12-2008, 19:30:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Peksoft kardeş sen yalnış anladın beni ben yalnızca arkın yaşadığını birşeyi seninde yaşamış olabileceğini düşünüm, hemen parlamana gerek yok açıkcası anlamadım abartılacak ne var ...
  • 14-12-2008, 02:15:36
    #8
    elitgenclik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peksoft kardeş sen yalnış anladın beni ben yalnızca arkın yaşadığını birşeyi seninde yaşamış olabileceğini düşünüm, hemen parlamana gerek yok açıkcası anlamadım abartılacak ne var ...
    Tamam, özür dilerim.
    Senin "Belki sayfasını kopyalamışsındır" demen ne kadar doğru ?
    "Belki" desende ben alınırım, zoruma gider.