elitgenclik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peksoft kardeş sen yalnış anladın beni ben yalnızca arkın yaşadığını birşeyi seninde yaşamış olabileceğini düşünüm, hemen parlamana gerek yok açıkcası anlamadım abartılacak ne var ...
Tamam, özür dilerim.
Senin "Belki sayfasını kopyalamışsındır" demen ne kadar doğru ?
"Belki" desende ben alınırım, zoruma gider.