Ama sonra para kazanmak istiyor ve Google Adsense, Google Analytics, Google Tagmanager vs kodları alıp sitemize ekliyoruz, sonra neler oluyor buyurun resimler ile göstereyim.
Elimizden geleni yaptık ve puanlarımız aşağıda ve kötü durumdayız. Kırk takla atıyoruz düzeltmek için ama bir türlü istenen seviyelere gelmiyor sitemiz.

Daha sonra aynı testi Google'dan gelen tüm istekleri iptal ederek tekrar yapıyorum. Aşağıdaki gibi request'leri bloke ediyorum.

Google dan gelen tüm istekleri kaldırdığım zaman ise sonuç aşağıda.

Son olarak da kendi eklediğim js uzantılı olan javascript dosyaları kaldırıyorum. 98 Puan

Şunu anlıyorum ki eklediğim js,css ve html dosyalarında optimizasyon yapar isem baya bir puan artışı sağlıyorum. Yapmasam da olur zira 86-90 puan zaten yeterince iyi bir puan. Ki test sitemde yapacağım sadece 2-3 işlem ile bu 86 puanı 94 gibi bir puana çıkarabilirim.
Ya Adsense ve Analaytics kodları kaldıracağım yada bu şekilde devam edeceğim.
Yaptığım işlerde de önce Googledan gelen tüm istekleri iptal ederek sitenin gerçek durumuna bakıyorum ve işe o şekilde başlıyorum.
elimden gelen bu
