Bizim sitenin içerik sayfaları da reklamsız Pagespeed mobil 87-81 alıyordu optimize edip 88-92 seviyesine çıkardık. Sonra 3 reklam ekledik sonuç 28-39 arası. Sitede 1 adet CSS, 1 adet JS, 1 adet icon için font, 1 adet yazı için font var. Reklama bakıyorsun 3-8 arası CSS, 8-20 arası JS, 5-10 adet Font çekiyor. Bu neyin kafası gerçekten anlamak mümkün değil. Biz koskoca siteyi tek font ile yapıyoruz hızlı olsun diye adamlar 1 reklam alanındaki her bir metin için ayrı ayı font çektiriyor...
Ben font konusunda şöyle bir taktik güdüyorum, örneğin Google Roboto font kullanıyorsam sitede, kendim font dosyası çekmek yerine reklam ayarlaması yaparken font olarak Roboto kullanıyorum ve ikinci font çağrımını engelliyorum

elimden gelen bu