@caglar,
tepkiler son derece haklı. öncelikle 3 tane pagerank güncellemeleri ile ilgili aktif konu var geliyorsun bir tane daha açıyorsun. Ayrıca "işte o an güncellemeler başladı" diye de başlık atıyorsun dikkat çeksin diye. Hangi an o bahsettiğin? 2 satır 2 devrik cümle ile mi başlayacak artık konular.
Burası çoluk çocuğun dalga geçtiği forumlardan değil ki kardeşim. Ayıp walla. Sitem eden arkadaşlara katılıyorum.
saygılar
İşde o An GÜncellemeler Başladı
60
●4.626
- 15-11-2008, 09:19:29Üyeliği durdurulduhep aynı konular acılıyor :S
bizde hiç bi değisiklik yok..
pr alan arkadaslara hayırlı olsun diyelim
n/a lari google artık açiyor.. 0 yapabiliyor.. guncellemeye daha var.