@caglar,
tepkiler son derece haklı. öncelikle 3 tane pagerank güncellemeleri ile ilgili aktif konu var geliyorsun bir tane daha açıyorsun. Ayrıca "işte o an güncellemeler başladı" diye de başlık atıyorsun dikkat çeksin diye. Hangi an o bahsettiğin? 2 satır 2 devrik cümle ile mi başlayacak artık konular.
Burası çoluk çocuğun dalga geçtiği forumlardan değil ki kardeşim. Ayıp walla. Sitem eden arkadaşlara katılıyorum.
saygılar