• 20-10-2020, 11:27:47
    #28
    CanDostu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok doğru söylemişsiniz, katılıyorum. Google son zamanlarda bazı siteleri gözünde değerli görüyor. Seçkin (güvenilir) site olarak kabul edildiyseniz sırtınızı arkanıza yaslayın, Google'ın gücünü izleyin. Örneğin 10 yıldır aktif olan bir sitem var. Abartısız 2 yıl sitede nokta değişiklik yapmadım. Ama rakiplerim bana bir türlü yetişemiyor. Üst sırama gelen, ben değişiklik yapmasam bile bir süre sonra düşüşe geçiyor. Şayet bu düşüşlerini hızlandırmak istersem mevcut içerikte düzenleme yapmam yeterli oluyor.

    Size sormak istediğim bir soru var. Bahsettiğim bu site dar bir sektörde bulunuyor. Yani kitlesi belli... Ben şimdi haber sitelerinin yaptığı gibi sektör içerisinde olmaması gereken içerikleri girerek bundan faydalanabilir miyim? Faydalanabiliyorsam mevcut sitenin içinde mi yapmalıyım, yoksa ayrı bir blog mu oluşturmalıyım?
    Sitenizin hit aldığı kelimeler, sektörel otoritenizi belirler. Size önerim farklı sektörden konular girmemenizdir. 👍
  • 20-10-2020, 14:14:41
    #29
    Google'ın robotçukları artık tüm sitelere mantıkla bakıyor.. Yani çok daha akıllılar.. Haber sitelerinin editörlerinin sosyal medya hesabı var mı yok mu bunu bile göz önüne alıyorlar. Yani tamam Content is King ama arkadaşın dediği gibi domain otoriterliği de kriterler arasında ancak içerik konusunda onlarca kriterde belirli bir skala var ve bunu sadece 3b kelime ile aşmak yeterli değil. Devlerin ekibi var ve her kategorinin editörü var.. Sen 3b kelimelik 10 makale ile tepede durmayı planlıyorsun emeğinin karşılığını da hemen almak ıstıyorsun. Evet verilmiş bir emek var ama sen tek başınasın.. Devler gunluk en az 250 kadar ıcerık gırıyor bunun 3'te 1'i seo tarzı.. sen bır tane gırıp neden en tepeye cıkmıyorum özgün bu herkesten ıyı yazdım dıyorsun. Ayrıca senın ustundekıler para verıp ıcerıgı guclendırmıs de olabılır degıl mı? Google'ın bu sıralamasını belirleyen kısı olsan sen ne yapardın? Sana para aktarıp ıcerıgını ön plana cıkartana mı emek verılmıs ama belırlı bır kıtleye hıtap edene mı deger verırsın? Dıyelım ıkısıne de deger verdın hangı ölçek hangisini daha üste taşıyacak gibi gibi çoğalır kriterler..

    İlk sayfa ıcerikler 'tırt' demişsin de neye göre, neden tırt? Tırt demen yerıne ne yapmıslar da ılk sıralardalar, neden benım kı daha gerıde kaldı sorusunun uzerıne dusmen gerekır dıye dusnuyorum..
    • mzc
    mzc bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-01-2021, 20:51:13
    #30
    Bakalım 1.sıraya gelecekmi merakla bekliyorum. Ayrıca @mertzcn; sıralama hangi siteyi kullanıyorsunuz?
  • 02-01-2021, 21:49:00
    #31
    İçerik kraldır sözünü kim daha uzun makale yazarsa o yukarıda çıkar diye anlamışsınız.
    Yanlış anlamışsınız...
  • 02-01-2021, 23:19:49
    #32
    linksiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakalım 1.sıraya gelecekmi merakla bekliyorum. Ayrıca @mertzcn; sıralama hangi siteyi kullanıyorsunuz?
    birinci sıraya gelmesi demek ani hit patlaması yaşamam demek. Baya hacimli bir anahtar kelime çünkü

    https://www.seocu.com/sira-bulucu
  • 02-01-2021, 23:38:42
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Hep söylemişimdir. Her söylenene inanmayın diye. İşte inanmamanız gereken konulardan biri.
  • 03-01-2021, 03:24:01
    #34
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep söylemişimdir içeriğin uzaktan yakından alakası yoktur. Önemli olan otoriter domain...

    Otoriter domain elinde varsakopyala yapıştır siteye direk ilk sıradasın
    Bir domaini bebek gibi sıfırdan özgün icerikle büyütürsen otoriter hale geliyor. Ve içerik yeterli değilse ve gireni tatmin etmiyorsa isterse otoritenin babası olsun o site ölmeye mahkumdur
  • 03-01-2021, 03:31:11
    #35
    mertzcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazıdan hit gelse eminim gelen kullanıcı sitede kalacaktır fakat 6. sayfadan hit gelmiyor asıl mesele bu
    O zaman o yazı kimin işine yarayacaksa o kitledrn bir kısım kişiyi illaki getireceksin . Aküsü bitik arabayi vurdurmak gibi düşün. Gelen içerde kaldıkça ve yeniden geldikçe yukarılara çıkacaksın.

    Bir de içerik kraldır derken uzun olanı değil aranilani tam veren içerik kraldır. Eminönü de balık ekmek kaç lira sorusunun cevabı basittir. İlk cümlede cevabı verirsin sonraki 5cumlede geleni yorum yazdıracak gazı verirsen o link yorumla dolar ve ilk sırada olursun. Ne h2ye gerek var ne B2 ye

    mertzcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birinci sıraya gelmesi demek ani hit patlaması yaşamam demek. Baya hacimli bir anahtar kelime çünkü



    https://www.seocu.com/sira-bulucu


    Yeni konu sanıp bir daha yazmışım 😁😁 gelsin artık ilk sıralara yahu😁😁😁
  • 03-01-2021, 23:33:45
    #36
    İlk sayfada ilk üçe yerleşmek uzun bir süreç. Benim gözlemlediğim kadarıyla 6 ay gibi bir süre gerekiyor genellikle. Uzun içerik iyidir ama kime göre neye göre?
    Eğer yazdığınız içeriğin uzun olmasının nedeni okuyana istediği tüm bilgileri sunmanız ise elbette iyidir ama sırf uzun olsun diye yazılmışsa okuyan zaten bunu farkeder. bu kötüdür.
    google sitelerin chrome'da yer imlerine eklenmesine kadar takip ediyor. tek kriter kullanıcı memnuniyeti. son zamanlarda ben dahil bir çok kişi site hızı vb. kriterlerin peşine düştü ama unuttuğumuz şu ki site hızı kriterinin amacı ziyaretçinin siteyi terketmesini engellemek zaten..