• 13-10-2008, 21:12:10
    #37
    20-25 dizine kayıt yaptım bir siteyi 3 güncellemede pr 0 dı.pr 1 oldu.
    Tek sayfa WP kurdum iki güncellme oldu pr 3 hala.
    Yani ne oluyor bitiyor google yine çaktırmadan devam ediyor.Yuların ipleri hala onlarda webmasterlara gecse google kalmaz ortada zeten
  • 13-10-2008, 21:17:28
    #38
    benim düşünceme göre artık google internetin sayfa ve domain sayısını, yükünü kaldıramıyor.
    dalgalanmalar, saçmalamalar hep bu yüzden.
    bilinen ve uygulanması gereken sistemlerin sonuçlarını google tam olarak verecek diye bir şart da yok.
    rakamlı konuşmak saçma olur ama eminim ki google'ın saçmalama katsayısı çok yüksek.
  • 13-10-2008, 23:31:46
    #39
    Bir sitenin pr değeri almasında %0.0001 oranında güncel kalmasının etkisi vardır.

    Eğer ki güncel sitelerin pr değeri yüksek olsa, forumların pr değeri bırak pr10'u pr100 olurdu..
  • 13-10-2008, 23:36:05
    #40
    Yeni yöntem ile ilgili detaylı bir bilgisi olan varmı ?
  • 13-10-2008, 23:44:04
    #41
    Google anlamak zor anlamak içinde boşuna uğraşmayın ne yapacağı belli olmuyo
  • 13-10-2008, 23:50:12
    #42
    güncelliği "insanlığa fayda" açısından değerlendirmek gerekir.
    forumların yüksek pr alamamasının sebebi budur.
    çok farklı konularda güncelleme yapmak gevezelik etmek gibidir. sürekli güncelleme ise işe yaramaz zararı olur.
    son tavsiyem ise olmuyorsa bırakın. hayatınızı pr, backlink, hit almak için harcamayın.
  • 14-10-2008, 00:00:51
    #43
    optmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güncelliği "insanlığa fayda" açısından değerlendirmek gerekir.
    forumların yüksek pr alamamasının sebebi budur.
    çok farklı konularda güncelleme yapmak gevezelik etmek gibidir. sürekli güncelleme ise işe yaramaz zararı olur.
    son tavsiyem ise olmuyorsa bırakın. hayatınızı pr, backlink, hit almak için harcamayın.
    Aynen optmaster'a katılıyorum..
  • 14-10-2008, 00:11:10
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen optmaster'a katılıyorum..
    bende sana katılıyorum. Fakat forumların pr alamamasının en buyuk sebebı aynı konuların dolaşması yanı yenı ıcerıkler olmadıgı ıcın.. Hepsı spam aslında.tek fark bot degıl ınsan ıcerık kopyalıyor
  • 14-10-2008, 00:53:41
    #45
    Üyeliği durduruldu
    googlenın ne tur bi stratejı izledigini daha ben cozemedim.. bide yenı bi sistem getirdi ise bunu cozmek tamamen imkansız bi sadece tahmın yurutebiliriz benım tahmının google bu donem guncellemede eli acık davreandı diger guncellemede gorusuruz tum dediklerinizin tersi cıkacak