SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen optmaster'a katılıyorum..
bende sana katılıyorum. Fakat forumların pr alamamasının en buyuk sebebı aynı konuların dolaşması yanı yenı ıcerıkler olmadıgı ıcın.. Hepsı spam aslında.tek fark bot degıl ınsan ıcerık kopyalıyor