• 27-09-2008, 04:46:24
    #82
    pr2 sitem pr3 olmus bunada sukur.
  • 27-09-2008, 04:48:31
    #83
    arkadaşlar guncellenmiş bir sitenizi verebilirmisiniz bizim toolbar lar guncellenmemiş mi yoksa hepsi aynımı kalmış.

    Pr si değişen bir sitenizi söyeyebilirmisiniz.
  • 27-09-2008, 04:50:57
    #84
    sadece 1 sitem degismis oda pr2 den pr1 e düşmüş. ama diğer sitelerin alt sayfalarında oldukca düşüş var
  • 27-09-2008, 04:50:58
    #85
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar guncellenmiş bir sitenizi verebilirmisiniz bizim toolbar lar guncellenmemiş mi yoksa hepsi aynımı kalmış.
    Pr si değişen bir sitenizi söyeyebilirmisiniz.
    Benim ilgilendiğim aynı.. (;

    PageRank Kontrol, Pagerank Değeri, Google PR Sorgulama, Page Rank Öğrenme

    Değişen ;
    Muhalefetiz.biz > Önce Pr2 / Şimdi Pr0 ,
    Downloadfirefoxmozilla.org Pr2 / Pr1 / Pr0 .

    Şans lazım şans.. (;
  • 27-09-2008, 04:51:31
    #86
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar guncellenmiş bir sitenizi verebilirmisiniz bizim toolbar lar guncellenmemiş mi yoksa hepsi aynımı kalmış.
    Pr si değişen bir sitenizi söyeyebilirmisiniz.
    Sohbet PR1 di PR2 olmus.
  • 27-09-2008, 04:52:08
    #87
    uhhhhhhh pr7 gördüm bi tane daha 1 aylık domain..
  • 27-09-2008, 04:52:32
    #88
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim ilgilendiğim aynı.. (;

    PageRank Kontrol, Pagerank Değeri, Google PR Sorgulama, Page Rank Öğrenme

    Değişen ;
    Muhalefetiz.biz > Önce Pr2 / Şimdi Pr0 ,
    Downloadfirefoxmozilla.org Pr2 / Pr1 / Pr0 .

    Şans lazım şans.. (;
    valla böyle şans olmaz. hiçbiri mi ilerlemez
  • 27-09-2008, 04:53:38
    #89
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla böyle şans olmaz. hiçbiri mi ilerlemez
    Cigaramı içip yatarım , sen dua et düşürmedi Google amca (; 2. güncellemeyi de geçirdik + yerimizde de çakılı duruyoruz.. ((;

    Hayırlı olsun cümleten..
  • 27-09-2008, 04:54:49
    #90
    delıler gibi kastıgım süreklı guncelledıgım site pr3 e dusmus bir diğeri pr 2 ye dusmus gel gelelım kı hıc lınk kasmadıgım ve hıc guncelleme yapmadıgım. hatta site adresını bır benım birde google botunun bıldıgı bir sıtem pr3 olmus su degerlerımı gordukten sonra artık ınanıyorum kı pr olayının en ufak bir mantıgı yok gozumde. artık pr yukseltmek ıcın degıl backlınk kazanmak ıcın ve sıralamada yukselmek ıcın lınk kasıyorum baclınk yuklselırse pr de otomatık yukselır hele kı orjınal ıcerık olursa pr acısından cok avantajlı olur demeyın cunku olmuyo yemısım pr sını falan pr hıkaye backlınk sahane