delıler gibi kastıgım süreklı guncelledıgım site pr3 e dusmus bir diğeri pr 2 ye dusmus gel gelelım kı hıc lınk kasmadıgım ve hıc guncelleme yapmadıgım. hatta site adresını bır benım birde google botunun bıldıgı bir sıtem pr3 olmus su degerlerımı gordukten sonra artık ınanıyorum kı pr olayının en ufak bir mantıgı yok gozumde. artık pr yukseltmek ıcın degıl backlınk kazanmak ıcın ve sıralamada yukselmek ıcın lınk kasıyorum baclınk yuklselırse pr de otomatık yukselır hele kı orjınal ıcerık olursa pr acısından cok avantajlı olur demeyın cunku olmuyo yemısım pr sını falan pr hıkaye backlınk sahane