delıler gibi kastıgım süreklı guncelledıgım site pr3 e dusmus

bir diğeri pr 2 ye dusmus

gel gelelım kı hıc lınk kasmadıgım ve hıc guncelleme yapmadıgım. hatta site adresını bır benım birde google botunun bıldıgı bir sıtem pr3 olmus

su degerlerımı gordukten sonra artık ınanıyorum kı pr olayının en ufak bir mantıgı yok gozumde. artık pr yukseltmek ıcın degıl backlınk kazanmak ıcın ve sıralamada yukselmek ıcın lınk kasıyorum

baclınk yuklselırse pr de otomatık yukselır hele kı orjınal ıcerık olursa pr acısından cok avantajlı olur demeyın cunku olmuyo

yemısım pr sını falan pr hıkaye backlınk sahane