• 30-09-2008, 01:17:28
    Üyeliği durduruldu
    Pr 1 ve Pr 0 sitelerim olduğu gibi duruyor Pr 2 Olanda Pr 1 'e düşmüş . Değişim ve içerik fena değildi google amca kafasına göre takılıyo ...
  • 30-09-2008, 11:59:18
    forum sitem pr 1 den pr3 olmuş pr 2 portal pr 3
  • 30-09-2008, 12:00:17
    Maşallah herkesin artmış, benim iki güncellemedir sitelerin prsi ölmüş durumda. Bazıları sabit, bazıları düştü.
  • 30-09-2008, 12:22:07
    Üyeliği durduruldu
    AkifNezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ana sayfa 9 alt sayfa 10
  • 30-09-2008, 17:17:41
    Onlar Kuvvetli Bağlantılarla Desteklenen Alt Sayfalar.
    Misal Biri Youtebeye Giriyor Ama Video İzleyemiyor.
    İzlemek için Şu Linkten Şu Programı İndirmeniz Gerekiyor Diyor ya,
    İşte O Link Adobenin O Alt Sayfası Oluyor.
  • 30-09-2008, 17:57:55
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    pr 1 'di pr 0 'a düşmüş şimdi
  • 10-10-2008, 08:21:06
    Üyeliği durduruldu
    konuyu yeni okudum, bir iki söz eklemek istedim.. Bazı arkadaşlar demiş ki; okadar link kastım, para verdim, herşey boşa gitti.. evet iyi oldu.. pr0 bile çok aslında onlara.. google ne diyor ? parayla link alma, beni kandırma.. sen kandırırsan oda adaletiyle seni hakettiğin yere gönderir..

    kimse ağlayıp sızlamasa, herşeyi olabileceği gibi bırakıp, devam etse; hakettiği değeri alır.. pr'nin benim şahsi gözümde değeri yok..

    kim r10'a pr4 olduğu için giriyor veya reklam veriyor ki..