konuyu yeni okudum, bir iki söz eklemek istedim.. Bazı arkadaşlar demiş ki; okadar link kastım, para verdim, herşey boşa gitti.. evet iyi oldu.. pr0 bile çok aslında onlara.. google ne diyor ? parayla link alma, beni kandırma.. sen kandırırsan oda adaletiyle seni hakettiğin yere gönderir..
kimse ağlayıp sızlamasa, herşeyi olabileceği gibi bırakıp, devam etse; hakettiği değeri alır.. pr'nin benim şahsi gözümde değeri yok..
kim r10'a pr4 olduğu için giriyor veya reklam veriyor ki..