İpucu: 90larda SEO yapmak
28
●695
- 19-05-2020, 04:05:20ergenlik zamanlarımda bir site açmıştım o dönemlerde toplu taşımaya elle tutulan yerlere kağıtlı reklam sokuşturulan tutamaklar yeni takılmaya başlanmıştı otobüs, tramvay vs.
işten geç saatlerde çıktığım için ve ergen zekasına sahip olduğum için otobüsteyken aklıma cinlik geldi, eve geldim site adresini yazıcıdan sayfalarca çıktı alıp bunları ortalama o ebatlarda kestim her iş dönüşü yolumu uzatıp farklı farklı hatlara ve araçlara binip pek kimsenin olmadığı geç saatlerde bunları sokuştururdum oralara
sayaçtan baktığımda ilk denemenin ertesi günü siteye yanlış hatırlamıyorsam 1200 kişi falan girmişti
ergenlik işte yapcak bişey yok
- 19-05-2020, 09:30:11Bugünki versiyonu google site açıp ordan link çıkışı yapacağımMaRkS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2020, 23:39:07Konuyu güncelledim yeni çıkan sıralama ile. Fikirlerinizi test etmeye devam ediyoruz 90'lar SEO'su ile.
- 21-05-2020, 23:50:46
- 22-05-2020, 00:01:012000ler de başladık 2002 lerde ilk sitem oldu, o zamanlar tabi google olayı bu kadar yaygın ve algoritmalı değildi, sitemizi büyütmek için IRC açıp büyüttüğümüzü hatırlıyorum, günlük 300-400 Tekil hite IRC de belirli aralıklarda notice atarak kullanıcıların siteye girişlerini çoğalttık ve artık bir müddet sonra bir şey aramak yerine direk site adresini explorere girmeye başladıklarını gördük.
- 22-05-2020, 00:08:58Üniversite kütüphanesinde bir kitapa denk gelmiştim inanılmaz büyük kalın bir kitap eskiden hatırlarmısınjz telefon rehberi vardı ad soyad telefon bulunurdu o sistemde kitabı bölümlere ayırmışlar web, book, art gibi her kategoride siteler vardı hatta kimisi ip ile girilen siteler vardı tanıtılan. Belirli konulara ayrılmış chat odaları login şifreleri listelenmişti adı dünyadaki 1000 yararlı sitemi öyle birşeydi tam hatırlamıyorum ingilizceydi kitap
- 22-05-2020, 00:30:52Doğum Günü Ocak 12, 1990 (30)Nukrox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 yaşlarındayken mi görüştünüz ?

sayaçtan baktığımda ilk denemenin ertesi günü siteye yanlış hatırlamıyorsam 1200 kişi falan girmişti