ergenlik zamanlarımda bir site açmıştım o dönemlerde toplu taşımaya elle tutulan yerlere kağıtlı reklam sokuşturulan tutamaklar yeni takılmaya başlanmıştı otobüs, tramvay vs.
işten geç saatlerde çıktığım için ve ergen zekasına sahip olduğum için otobüsteyken aklıma cinlik geldi, eve geldim site adresini yazıcıdan sayfalarca çıktı alıp bunları ortalama o ebatlarda kestim her iş dönüşü yolumu uzatıp farklı farklı hatlara ve araçlara binip pek kimsenin olmadığı geç saatlerde bunları sokuştururdum oralara

sayaçtan baktığımda ilk denemenin ertesi günü siteye yanlış hatırlamıyorsam 1200 kişi falan girmişti

ergenlik işte yapcak bişey yok