arkadaşlar 3 gün önce sandbox illetine düştüm. bu konuda acemiydim ne yapacağımı şaşırdım.
belki yardımım olur diye anlatmak istedim. bugün 3 gün sandbox tan çıktım. nasıl mı?
sitemi index.php yi pagerank 4 olan siteme yönlendirdim. bugün 3 gün google kardeş sandbox tan çıkardı sağolsun
Peki diyelim PR si yüksek olan başka bir siteye (tanımadığımız yada yabancı) yönlendirdik. O zaman ne olur, şu anda böyle bir durumum yok ama. Fikir jimnastiği açısından sormak istedim.
3 gün kaldı inş fazla zarar vermeyiz. ama zarar verecek olursa
domain almak birşey değil uyuz oldugun herkeze zarar verebilirsin. ama bence böyle değildir.
Peki diyelim PR si yüksek olan başka bir siteye (tanımadığımız yada yabancı) yönlendirdik. O zaman ne olur, şu anda böyle bir durumum yok ama. Fikir jimnastiği açısından sormak istedim.
chackal bende 7 tane sitem var bende hayatımda ilk defa sandbox a düştüm site ilan sitesi 3 gün önce iyi.net forumlarında okudum adam yönlendirdim yazıyordu bende yönlendirdim. fakat senin dediğin daha mantıklı