Cioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer siteye zarar veriyorsun bu sekilde
3 gün kaldı inş fazla zarar vermeyiz. ama zarar verecek olursa
domain almak birşey değil uyuz oldugun herkeze zarar verebilirsin. ama bence böyle değildir.


chackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki diyelim PR si yüksek olan başka bir siteye (tanımadığımız yada yabancı) yönlendirdik. O zaman ne olur, şu anda böyle bir durumum yok ama. Fikir jimnastiği açısından sormak istedim.
chackal bende 7 tane sitem var bende hayatımda ilk defa sandbox a düştüm site ilan sitesi 3 gün önce iyi.net forumlarında okudum adam yönlendirdim yazıyordu bende yönlendirdim. fakat senin dediğin daha mantıklı