• 23-10-2006, 14:30:23
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Google seni çabucak düşürür ama hemen yukarı çıkarttırmaz,çıktın mı inmemesini bileceksin yoksa zor toparlanırsın
  • 23-10-2006, 15:26:43
    #11
    nasıl çalışıyor bir anlamadım ama benim indexli sayfa sayısı hergün değişiyor 500 sayfa birden düşüyor sonra 800 sayfa birden artıyor kafasına göre takılıyor öböcükler hihhi
  • 23-10-2006, 15:27:00
    #12
    walla sürekli googlebot girip geziyor sitemi ama. güncellemeyi geç yapıyor.
    örneğin sitemin kalsörünün yerini değiştim. 5-6 gündür uğraşıyor google linkler kırık gördüğü için hergün bir kaç link siliyor . sanırım 1-2 gün sonra tam olarak listeler. 1 haftada filan tam olarak yeniliyor genelde.
  • 23-10-2006, 18:42:23
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kalıplaşmış eskı sıtelerın ındeslerı her zaman daha çok kalıyor yenı sıteyse 5000 e çıkıyor haftadan haftaya düşüyor sonra yenıden yukselıyor fılan
  • 23-10-2006, 19:14:53
    #14
    Kuralları o koyuyor.Neredeyse burası benim oyun alanım oyun kurallarını ben belirliyorum benim istediğim gibi oynayacağız diyor işte.Misal eksi zamanlardan mahallede sadece bi çocukta top vardır bu durumda maçın kurallarını topun sahibi çocuk belirler
  • 24-10-2006, 10:24:02
    #15
    Üyeliği durduruldu
    mirturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuralları o koyuyor.Neredeyse burası benim oyun alanım oyun kurallarını ben belirliyorum benim istediğim gibi oynayacağız diyor işte.Misal eksi zamanlardan mahallede sadece bi çocukta top vardır bu durumda maçın kurallarını topun sahibi çocuk belirler
    bayram bayram niye nostalci yapıp yaralarımızı depreştiriyorsun :P

    iyi bayramlar

    benimde bir sitemi hiç bişey yapmadığım kayıt ettim o gün açıldı bi index attım
    ertesi gün baktım indexlenmiş
    hiç bi yanlış hareket yapmadım, siteyi kurallara uygun şekilde açtım
    hatta css ile olduğu için daha iyi olucak derken bi baktım 10 gün falan olmadan siteyi komple banladı

    domainde önceden alınmış falan değildi...
  • 24-10-2006, 12:07:45
    #16
    zampir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama ben 4-5 gündür bekliyorum
    inceledimde siteyi bu oldugunu düşünerek söylüyorum
    Pengamum Anasayfa-Herkes için Tek Fan Sitesi! sen ya sitenin içerigini degiştirdin yada index sayfasını forum klasörünün altına attın buda sana olumsuz etki yaptıama ileride tabiki indezliyecektir sitenin adresini forum klasörüne taşıdıgını düşünerek Pengamum Ana Sayfa adresini arama motorlarına tanıt derim http://www.maxialem.net/oku.asp?id=3...t=10&altkat=10 bu link sana yardımcı olur örümcekli türk siteleri var
  • 24-10-2006, 21:01:50
    #17
    neolsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site açtın diye google botunun hemen sitene gelicek diye bir kavram yok beklersin bir kaç hafta dahada hızlı olmasını istiyorsan başka sitelere sayfa linklerini vericeksin.
    Arkadaş sitede hep diyorum!(1200 sayfa indexli idi diyorum...
    mirturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuralları o koyuyor.Neredeyse burası benim oyun alanım oyun kurallarını ben belirliyorum benim istediğim gibi oynayacağız diyor işte.Misal eksi zamanlardan mahallede sadece bi çocukta top vardır bu durumda maçın kurallarını topun sahibi çocuk belirler
    Bu espiriyi okan b. yapıyordu Top benim oynamazsam giderim

    sincap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inceledimde siteyi bu oldugunu düşünerek söylüyorum
    Pengamum Anasayfa-Herkes için Tek Fan Sitesi! sen ya sitenin içerigini degiştirdin yada index sayfasını forum klasörünün altına attın buda sana olumsuz etki yaptıama ileride tabiki indezliyecektir sitenin adresini forum klasörüne taşıdıgını düşünerek Pengamum Ana Sayfa adresini arama motorlarına tanıt derim http://www.maxialem.net/oku.asp?id=3...t=10&altkat=10 bu link sana yardımcı olur örümcekli türk siteleri var
    İncelemen içi çok sağol hocam....

    Fakat en başdan beri /forum dizini vardı, içerikde değişmedi, sadece 1 hafta gibi bir süre kapalıydı server...

    Halen 1 indexli sayfa
  • 27-10-2006, 12:50:05
    #18
    Arkadaşlar en az bir hafta oldu halen 1 sayfa indexli, sandbox'a mı düştüm

    Kafayı yicem, site kapalı kaldı azcık başımıza neler geldi