Kuralları o koyuyor.Neredeyse burası benim oyun alanım oyun kurallarını ben belirliyorum benim istediğim gibi oynayacağız diyor işte.Misal eksi zamanlardan mahallede sadece bi çocukta top vardır bu durumda maçın kurallarını topun sahibi çocuk belirler
bayram bayram niye nostalci yapıp yaralarımızı depreştiriyorsun :P
iyi bayramlar
benimde bir sitemi hiç bişey yapmadığım kayıt ettim o gün açıldı bi index attım
ertesi gün baktım indexlenmiş
hiç bi yanlış hareket yapmadım, siteyi kurallara uygun şekilde açtım
hatta css ile olduğu için daha iyi olucak derken bi baktım 10 gün falan olmadan siteyi komple banladı
domainde önceden alınmış falan değildi...