Çok kötü sandbox yedim :( - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çok kötü sandbox yedim :(
11
●
1.192
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Çok kötü sandbox yedim :(
1
2
28-09-2008, 13:27:05
#10
erhanby
O sonradan belirmişti şimdi tamamdır sorun yok sandboxtan çıktım hatta pr 1 aldım
28-09-2008, 13:29:29
#11
Evo
Seninki sandbox değil muhtemelen fişlemeydi çözümü uyguladın ve kurtuldun öyle sandbox'dan kurtulmak kolay değil.
28-09-2008, 15:23:58
#12
erhanby
Hımm doğru olabilir başka sandbox sandım ama değilmiş...
Anlamadığım benim fişlememe neden olan toplist halen sıralamada o neden zarar görmüyor.?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler