Konu
Çok kötü sandbox yedim :(
28-09-2008, 15:23:58
#12
erhanby
Hımm doğru olabilir başka sandbox sandım ama değilmiş...
Anlamadığım benim fişlememe neden olan toplist halen sıralamada o neden zarar görmüyor.?