Birkaç optimize çalışmasından sonra gmetrix analizinde iyi puan aldı sitem. Buraya güvenilir mi sizce? Google'ın test aracında dakika başı düşüp çıkıyor,burası daha iyi geldi bana
Performans olarak Gayet iyi saniye konusunda bence 3 saniye ideal üstü biraz sıkıntı eğer girişte resim varsa kaldırın veya kaliteleri biraz düşürün js ağırlıklı ise biraz daha stabilize edin giriş indexinin olabildiğince yükü sırtından alın yani
Yeterli bir seviye. Site hızınız 90+ olsa da içeriğiniz kaliteli olmadığı sürece pek bir işe yaramayacaktır. İçeriği de yönelmenizi tavsiye ederim.
İçerik en çok uğraştığım konu hocam. Ama hızlı açılmayan bir siteye ziyaretçilerin yarısına yakını daha içeriği görmeden çıkacağı için hız da müthiş önemli.
Performans olarak Gayet iyi saniye konusunda bence 3 saniye ideal üstü biraz sıkıntı eğer girişte resim varsa kaldırın veya kaliteleri biraz düşürün js ağırlıklı ise biraz daha stabilize edin giriş indexinin olabildiğince yükü sırtından alın yani