bendede durum farklı degıl hocam
Güzel güzel,yalnız 4 saniye biraz fazla hocam üçe düşürmeye çalışın onu.
Yeterli bir seviye. Site hızınız 90+ olsa da içeriğiniz kaliteli olmadığı sürece pek bir işe yaramayacaktır. İçeriği de yönelmenizi tavsiye ederim.
İçerik en çok uğraştığım konu hocam. Ama hızlı açılmayan bir siteye ziyaretçilerin yarısına yakını daha içeriği görmeden çıkacağı için hız da müthiş önemli.
saniye yüksek 3ün altına düşürmelisiniz.
Performans olarak Gayet iyi saniye konusunda bence 3 saniye ideal üstü biraz sıkıntı eğer girişte resim varsa kaldırın veya kaliteleri biraz düşürün js ağırlıklı ise biraz daha stabilize edin

giriş indexinin olabildiğince yükü sırtından alın yani
Yaptık
https://hizliresim.com/VcARNq