Evet arkadaşlarım, 3.haftada bugün sabah 10 sularında filitreye elveda dedim umarım bir kez daha düşmem ve umarım sizlerde çıkarsınız. Bu arada 2 filitredeki sitemden sadece güncel tuttuğum çıktı bilginiz olsun...
Başka çıkan var mı ?
Bugün itibari ile ( 23/08/08)yine filitredeyim arkadaşlarım. Googlenin ne *ok yediği malesef belli değil, hiç kimsenin tam anlamı ile bir bilgisi yok malesef.
İnternetin yaratıcıları malesef aracıda kullanmadıkları için durum değerlendirmesi yapamıyoruz. Yeniden değerlendirilme olayına kesinliklede inanmıyorum. İsterseniz sövün isterseniz rica edin, isterseniz filozof gibi cümle kurun. Kimsenin Türk Webmasterleri ve sitelerini kale aldığı yok arkadaşlarım.
Sadece bekleyecekmişiz.... Ölme eşşeğim yaz gelsin.
3. Haftada filitreden kurtuldum...
15
●1.161
- 21-08-2008, 17:31:42
- 21-08-2008, 19:36:08Üyeliği durdurulduyeniden değerlendirme isteğinde bulunmuşmuydun ayrıca sitende başka değişiklikler yaptınmı meta keywords de oynamalar gibimuratcabuks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2008, 01:44:52https://www.r10.net/google-optimizasy...rim-gitti.html
yaklaşık 3-4 aydır sürünen sitem 1-2 gündür aramalarda çıkmaya başladı sitem tekrar
umarım tamamen kurtulurum sadece temanın renklerini değiştirdim aldığım backlinklerin çoğunluğunu (16k küsür)kaldırdım. ve ilk başlarda ortalama 2 günde 1-2 konu ekledim sanırım çözüm ne konu ne link sadece sabır google sanırım bu durumda nasıl tepki vereceğimizi sınıyor bence
darısı diğer arkadaşların başına.