Evet arkadaşlarım, 3.haftada bugün sabah 10 sularında filitreye elveda dedim umarım bir kez daha düşmem ve umarım sizlerde çıkarsınız. Bu arada 2 filitredeki sitemden sadece güncel tuttuğum çıktı bilginiz olsun...
Başka çıkan var mı ?
Bugün itibari ile ( 23/08/08)yine filitredeyim arkadaşlarım. Googlenin ne *ok yediği malesef belli değil, hiç kimsenin tam anlamı ile bir bilgisi yok malesef.
İnternetin yaratıcıları malesef aracıda kullanmadıkları için durum değerlendirmesi yapamıyoruz. Yeniden değerlendirilme olayına kesinliklede inanmıyorum. İsterseniz sövün isterseniz rica edin, isterseniz filozof gibi cümle kurun. Kimsenin Türk Webmasterleri ve sitelerini kale aldığı yok arkadaşlarım.
Sadece bekleyecekmişiz.... Ölme eşşeğim yaz gelsin.