• 26-09-2019, 03:04:23
    #1
    merhaba 4 yaşında domaini olan bir diyet sitem var, öyle kenarda duruyor fazla gelen gidende olmuyor, ilgilensem buradan harçlık çıkartacak kadar birşeyler kazanabilir miyim yoksa hiç uğraşmanın anlamı yok mu. şimdi biraz tema filan değiştirdim ama karar veremedim ne yapsam ne yapmasam. yatırım yapacak maddi imkanım yok o yüzden büyük bütçeli reklam filan alamam.
  • 26-09-2019, 03:39:12
    #2
    İlgi alanınızsa her türlü yürüyün, nüfusun neredeeyse yarısı obez. Bir de malum bu konu ilkbahar, yazın patlıyor. Yani ilkbahara kadar ancak günde 1-2 çay ısmarlatır ilkbahar ve yazın ise rahatça yemek yedirip, üstüne kahve ısmalar.
  • 26-09-2019, 10:24:31
    #3
    Hali hazırda diyet ve spor yapan biri olarak, tutar diyorum.
  • 26-09-2019, 12:12:15
    #4
    Asalsayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgi alanınızsa her türlü yürüyün, nüfusun neredeeyse yarısı obez. Bir de malum bu konu ilkbahar, yazın patlıyor. Yani ilkbahara kadar ancak günde 1-2 çay ısmarlatır ilkbahar ve yazın ise rahatça yemek yedirip, üstüne kahve ısmalar.
    huseyinbozca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hali hazırda diyet ve spor yapan biri olarak, tutar diyorum.
    bu aralar ben de tekrar diyete başladım, kendim de obez biri olarak araştırmalar yapıyorum, sitedeki yazılarında bir kısmını kendim yazdım ama fazla ziyaretçi olmayınca umudu kesip bırakmıştım. Olumlu yorumlar beni tekrar cezbetti, başlayacağım bakalım, gelişir inşallah.