Asalsayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlgi alanınızsa her türlü yürüyün, nüfusun neredeeyse yarısı obez. Bir de malum bu konu ilkbahar, yazın patlıyor. Yani ilkbahara kadar ancak günde 1-2 çay ısmarlatır ilkbahar ve yazın ise rahatça yemek yedirip, üstüne kahve ısmalar.
huseyinbozca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hali hazırda diyet ve spor yapan biri olarak, tutar diyorum.
bu aralar ben de tekrar diyete başladım, kendim de obez biri olarak araştırmalar yapıyorum, sitedeki yazılarında bir kısmını kendim yazdım ama fazla ziyaretçi olmayınca umudu kesip bırakmıştım. Olumlu yorumlar beni tekrar cezbetti, başlayacağım bakalım, gelişir inşallah.